Angajăm în Oradea

Vino să lucrezi în echipa noastră!

Trimite-ne acum datele tale și cv-ul tău!

Căutăm Junior Social Media Specialist

Căutăm un coleg creativ pentru segmentul Social Media în echipa noastră. În calitate de Specialist Social Media vei fi responsabil de dezvoltarea și implementarea strategiei de Social Media pentru a îmbunătăți prezența online a clienților, eforturile de marketing și vânzări. Vei lucra îndeaproape cu colegii din echipă și cu clienții pentru a îndeplini aceste obiective.

CE NE DORIM DE LA TINE?

  • Să îți dorești dezvoltare continuă, să fii la curent cu tendințele pieței și cu instrumentele care apar 
  • Să îți placă să cauți soluții fără să renunți din prima 
  • Să fii o persoană capabilă să se automotiveze pentru a obține rezultatele dorite
  • Să fii organizat și atent la detalii
  • Să îți dorești să creezi performanță prin tot ceea ce faci
  • Să înveți repede, să privești provocările și noutățile ca pe o constantă zilnică
  • Să fii o persoană tech-savvy, să fii autodidact, să îți placă să citești și să te documentezi constant
  • Pe scurt: să fii harnic, motivat, dornic de lucru în echipă, realist, loial, dispus să înveți lucruri noi, excelent comunicator atât cu colegii cât și cu clienții.

RESPONSABILITĂȚI – CE TREBUIE SĂ FACI?

1) Să lucrezi cu Social Media și să te dezvolți în direcția aceasta. „Nu doar să pierzi vremea cu un scroll infinit pe Facebook, ci să știi cum să îl folosești în avantajul nostru și al clienților noștri!” ;).

  • Să administrezi conturi online pe rețele de socializare adecvate profilului clientului (Facebook, Twitter, LinkedIn, YouTube, Google+, Pinterest, Instagram etc. )
  • Să propui campanii și activități creative pentru strategia de Social Media
  • Să fii organizat și structurat: întâi planifici și răscolești internetul, apoi implementezi
  • Să măsori rezultatele și să adaptezi din mers strategia
  • Să îți placă să scrii! Să ai un stil versatil și neapărat corect gramatical!

2) Să ai cunoștinte de PPC, pe care să dorești să le dezvolți:

  • Să știi cum funcționează Google Analytics și Google Ads
  • Să implementezi campanii plătite de Google Ads și Facebook.

Pe scurt ar trebui să îți placă atât cuvintele cât și cifrele. 

CERINȚE OBLIGATORII

  • Limba Română cunoștințe avansate de gramatică 😉 și Limba Engleză 
  • Excelente abilități de exprimare, atât verbal cât și în scris. Trebuie să stăpânești foarte bine diversele canale de comunicare (email, website, social media, telefon)

AVANTAJ – Reprezintă un avantaj (dar nu este obligatoriu) dacă:

  • ai mai lucrat cu Google Ads și Facebook Ads
  • ai interacționat cu domeniul online marketing sub diverse forme, ai îndeplinit task-uri administrative sau de marketing
  • dacă știi să creezi bannere sau știi să lucrezi cu Photoshop e excelent, dar nu obligatoriu. Însă te va ajuta să creezi conținut pentru postări.
  • ești obișnuit cu un job cu program full-tine

ÎNTREBĂRI FRECVENTE

  1. Care este programul de lucru? 8 ore/zi, 5 zile/săptămână 
  2. Cât este salariul? Salariul variază în funcție de cunoștințele tale și de implicarea ta. La aceasta se adaugă bonusuri lunare și trebuie să știi că un salariu crește în funcție de performanță și experiență. 
  3. Dacă nu am auzit în viața mea de Google AdWords și Facebook Ads e o problemă? Nu, pentru că poți învăța. Beneficiezi de participari la training-uri și workshop-uri specializate organizate de Google exclusiv pentru agențiile de top din România.
  4. De când mă pot angaja? De azi, dacă ești omul potrivit!

Dacă ești interesat să lucrezi cu noi, te rugăm completează formularul alăturat iar noi vom reveni cu un răspuns cât de curând!