Blog

Atunci când ajungi în fața unei alegeri cum e cea din titlul articolului nostru, poate ar trebui sa te gândești înainte de toate la natura produsului sau serviciului pe care îl oferi. Vinzi papioane pentru pisici cu buline roz pe fundal alb sau ai o clinică veterinară specializată pe pisici birmaneze? Cu clinica mergi la sigur acolo unde prietenii pisicilor caută un doctor pentru mica pufoșenie, atunci când nevoia se impune, implacabil și urgent. Acesta e momentul...

Există deja numeroase articole sfătoase, topuri, ponturi rapide, indicații și învățăminte pentru cei care s-au aventurat în AdWords, și toate îți vor zice că cel mai des greșești atunci când alegi cuvintele cheie prea generale, când nu le potrivești cum trebuie, când nu îți extinzi anunțurile sau nu setezi conversii - toate sunt observații pertinente și greșeli comune în conturile AdWords de începători sau avansați, dar eu aș vrea sa încep de mai departe. Să facem...

Atunci când se pune problema să-ți încredințezi campaniile de publicitate în Google unei agenții PPC, răspunsul la următoarea întrebare ar putea limpezi dilema: îți dorești o campanie setată bine și optimizată continuu, sau o distracție cam scumpă și epuizantă, cu rezultate incerte? Sigur, poți fi tentat să-ți încerci puterile și să-ți setezi campania AdWords singur, cu puțină cercetare prealabilă și mult entuziasm. Și cu siguranță vei reuși, or platforma AdWords este prietenoasă și accesibilă...