Shortcut spre client – Google Ads pentru magazinele virtuale
Am deschis un magazin online. Am produse absolut minunate de care toată lumea are nevoie, dar constat că nimeni nu se grăbește să-i treacă pragul virtual. Cum fac sa atrag o masă critică de cumpărători?
Cum funcționează Google AdWords?
Trebuie să-ți asiguri un vad virtual care să te facă vizibil pentru clienții potențiali, încă din primele zile de la lansare. Soluția cu efect imediat este Google AdWords. Imediat după setarea unor campanii publicitare în rețeaua de căutare Google, anunțurile de promovare a magazinului, vor apărea printre rezultatele căutării în Google.
Cea mai mare provocare în acest sens, este compunerea unei liste de cuvinte cheie, care descriu cel mai fidel oferta magazinului. Atunci când clientul potențial va căuta cu ajutorul motorului Google cuvinte din lista ta, anunțul va apărea printre rezultatele căutării.
Sunt șanse mari să nu fii singurul care contează pe acele cuvinte cheie ca să-și servească anunțurile în AdWords, iar afișarea anunțului tău, poziționat în raport cu anunțurile concurenței se va decide în urma unei licitări.
O sumă licitată mai mare crește șansele afișării anunțului pe o poziție mai vizibilă, însă suma licitată nu este singurul criteriu care îți influențează prezența în top. Scorul de calitate este un alt parametru cu greutate în obținerea unui loc printre rezultatele căutării.
Partea atractivă a instrumentului AdWords, constă în faptul că vei plăti doar clicurile (de aici denumirea unui întreg curent de marketing: Pay-Per-Click Marketing), nu și spațiul publicitar pe care ți-l pune la dispoziție Google. Adică nu vei plăti pentru afișarea anunțului tău, ci doar clicurile pe care vei reuși să le atragi.
Mă descurc singur?
Google AdWords este un serviciu accesibil, iar setarea unei campanii publicitare cu rezultate vizibile este la îndemâna oricui.
Cu toate acestea, dacă nu ai experiență în PPC și nici disponibilitatea să dedici mult timp și efort pentru înțelegerea și aplicarea subtilităților AdWords, este mai bine să apelezi la o agenție.
O agenție are experiența necesară pentru a aborda strategic toate măsurile pe care le ia în contul tău – de la potrivirea cuvintelor cheie, la interpretarea unor indici importanți cum ar fi ROI sau cost per conversie, pe care îi folosește pentru a optimiza continuu campaniile tale.
O agentie PPC te-ar putea conduce pe scurtătura spre client fără povârnișuri și pagube colaterale.