
Agenție PPC vs. Marketing Digital In-House
Sunt companii pentru care titlul articolului nostru poate fi o adevărată dilemă: să angajezi și să cultivi o echipă de ppc-iști, care își vor dedica tot timpul la birou nevoilor companiei, cunoscându-i foarte bine specificul, oferta, punctele forte și posibilitățile, sau să contractezi o agenție specializată, care să se ocupe de promovarea online a companiei cu toate resursele care îi sunt la dispoziție.
Chiar dacă firma ta și-ar permite să facă marketing online profesionist in-house, sunt mai multe aspecte pro și contra în această dilemă:
COSTURI
Indiferent de combinațiile și configurația pentru care vei opta: un angajat specialist sau o întreagă echipă de profesioniști dedicați, costurile implicate vor depăși, cel mai probabil cu mult, valoarea unui contract de colaborare cu o agenție specializată.
ACCES LA INSTRUMENTE AVANSATE
Promovarea prin intermediul acestor platforme presupune cunoașterea și mânuirea cu succes a mai multor instrumente asociate.
Focusul unei agenții este mereu pe optimizarea rezultatelor din campanii – de aceea, angajații unei agenții sunt specializați pe folosirea tuturor instrumentelor asociate, cum ar fi diverse măsurători de parametri, instrumente pentru administrarea strategiilor de licitare, raportare, analiza competiției etc.
Aceste dotări tehnice sunt, de obicei, prezente într-o măsură mai mică într-un departament de marketing al unei companii mai mari, decât în cadrul unei agenții, care nu face altceva decât marketing.
FLEXIBILITATE PENTRU MEDIUL DINAMIC
Update-urile sunt la ordinea zilei în domeniul PPC, iar o echipă suficient de versată, știe să reacționeze rapid, iar uneori, chiar să fie cu un pas în fața acestor actualizări. Este vorba despre flexibilitatea celor care sunt înconjurați zi de zi de informații, opinii și analize din domeniul marketingului online și care fac conexiuni și trag concluzii folositoare fără mult efort.
ACURATEȚE ȘI ÎNCREDERE
Orice mică scăpare în setarea unor campanii sponsorizate, poate costa scump!
O echipă de experți certificați inspiră mai multă încredere în acest sens – setarea și administrarea campaniilor face parte din rutina lor zilnică, iar greșelile tipice, scăpările și inadvertențele sunt niște etape de mult depășite prin experiență, studiu și muncă în echipă.
Tot munca în echipă e responsabilă pentru acuratețea setărilor și măsurilor de optimizare a campaniilor. Atunci când se lucrează la un proiect, fiecare membru al echipei este responsabil pentru felia lui de sarcini, care presupune în mare parte și verificarea muncii celorlalți colegi.
Verificarea reciprocă și interacțiunea vie între experți rezultă în campanii setate inteligent, solid și corect.
Dacă ai nevoie de mai multe detalii despre modul de operare a unei agenții PPC, sau ai vrea să știi cum se desfășoară colaborarea cu o asemenea agenție, apelează-ne cu încredere sau cere o ofertă de la noi acum!