Ce trebuie să știi despre noua interfață Google Ads
Denumită de cei de la Google “Noua Experiență AdWords” – noua interfață este cu adevărat o “experiență” – mai intuitivă, elegantă și rapidă care, însă, ar putea să le dea bătăi de cap veteranilor AdWords-ului, obișnuiți să apese în mare viteză pe butoanele familiare și să găsească tot ce le trebuie cât ai clipi.
Prin urmare, cei care s-au inițiat în AdWords acum si cărora le-a fost introdusă de la bun început noua experiență, vor aprecia mai ușor felul intuitiv de navigare prin platformă, eleganța liniilor, graficele colorate etc. Iar celor care sunt prea familiari cu vechea interfață, ca să se bucure de schimbări, le vom prezenta câteva dintre cele mai frumoase și importante îmbunătățiri.
- Ați văzut cum arată acum “Prezentarea generală” a contului? Reprezentarea grafică a datelor din cont este vizibil mai prietenoasă, dar și mai complexă, interactivă și personalizabilă. Putem lua decizii de optimizare fără să intrăm în detaliile contului, în ceea ce privește ajustările pentru dispozitive mobile, sau programarea anunțurilor, dar și multe altele (de
explorat în prezentarea generală)
- Utilizatorii care își petrec ore în șir butonând în AdWords, se vor bucura sa facă cunoștință cu Shortcut-urile disponibile în noua interfață. Poți naviga ușor spre diverse secțiuni ale contului (Campanii, Grupuri de Anuțuri, Cuvinte Cheie, etc.) sau poți lansa comenzi noi tastând o combinație simplă și ușor de reținut. În plus, poți apela oricând la serviciulde Căutare în cont (Go To) pentru a accesa orice colț ascuns și îndepărat al unui cont AdWords.
- Printre noutățile experienței se numără și Extensia de Promovare – un tip de extensie care te ajută să prezinți promoții făcând economie de spațiu în textul anunțului. Extensiile de promovare se pot programa pentru o anumită perioadă, pot conține coduri promoționale și pot prezenta o reducere de preț procentuală sau nominală la produsele promovate.
- Aspectelor de targetare demografică li se acordă o importanță tot mai mare, chiar și atunci când vorbim despre campanii Search. Acum putem defini audiențe mai specifice cărora să le servim anunțurile în rețeaua de Căutare Google. De exemplu, putem alege statutul parental sau nivelul de venit al utilizatorilor. Sunt vești foarte bune pentru business-urile care operează cu produse pentru copii, de exemplu, sau produse de lux.
Acestea sunt doar câteva dintre noutățile palpitante, pe care suntem invitați să le descoperim cât de repede, or interfața veche va cădea, în curând, în uitare, după 16 ani de serviciu dedicat!