PPC

Creșterea ROAS-ului cu +17.33% în anul 2024. Despre client Magazinul virtual www.seminteplante.ro s-a înființat în februarie 2009, fiind, la acel moment, printre primele magazine virtuale din România care se ocupa cu comercializarea semințelor de legume și a accesoriilor de grădinărit. Societatea Ceres-Union SRL, cea care deține magazinul online www.seminteplante.ro, are principalul obiect de activitate comercializarea semințelor de legume. Provocările clientului Principala provocare a acestui cont a fost creșterea venitului și a notorietății brandului, conform perioadelor sezoniere de interes....

În secolul vitezei și a digitalizării, capacitatea de adaptare poate face diferența între o afacere de succes sau una care se află la limita supraviețuirii. Promovarea de tip multichannel marketing poate fi soluția pentru multe afaceri online. Fie că sunt la început de drum, fie că sunt în faza de consolidare sau cea de scalare, abordarea de tip marketing online multichannel este recomandarea actuală a specialiștilor din domeniu....

Ce trebuie să am în vedere când îmi fixez obiectivele de business? Care sunt direcțiile de dezvoltare, ce categorii de obiective de business pot să am în vedere? Cum mă folosesc de acronimul SMART în planificarea obiectivelor? Cine formulează obiectivele de marketing digital? Cum se transformă obiectivele de business în obiective SMART de marketing digital? Acest articol își propune să răspundă succint întrebărilor de mai sus și în plus oferă două exemple concrete de transformare a obiectivelor de business în...

Indiferent de dimensiunile afacerii tale și de experiența ta în online, stabilirea bugetului este întotdeauna o sarcină grea! De cele mai multe ori ești singur față în față cu problema bugetării - un fel de piatră de poticnire în parcursul tău spre promovare online. Vestea bună este că, oricât de individuală ar fi această decizie și oricât de specifici ar fi factorii care o influențează, există câteva principii orientative, care te pot ajuta să începi cu...

Sunt companii pentru care titlul articolului nostru poate fi o adevărată dilemă: să angajezi și să cultivi o echipă de ppc-iști, care își vor dedica tot timpul la birou nevoilor companiei, cunoscându-i foarte bine specificul, oferta, punctele forte și posibilitățile, sau să contractezi o agenție specializată, care să se ocupe de promovarea online a companiei cu toate resursele care îi sunt la dispoziție. Chiar dacă firma ta și-ar permite să facă marketing online profesionist in-house, sunt mai...

Deși se recomandă drept o soluție cu rezultate imediate, publicitatea în Google Ads are nevoie de timp ca să-și arate potențialul maxim și să atingă rezultate notabile. Prin analogie, chiar dacă ai investit în vizibilitate și îți plătești o chirie frumușică pentru un vad circulat, numărul celor care îți vor trece pragul nu va fi neapărat spectaculos chiar din primele zile. Durează până te recomanzi și obții credit din partea cumpărătorilor, până îți ajustezi și tu niște...