PPC

Indiferent de dimensiunile afacerii tale și de experiența ta în online, stabilirea bugetului este întotdeauna o sarcină grea! De cele mai multe ori ești singur față în față cu problema bugetării - un fel de piatră de poticnire în parcursul tău spre promovare online. Vestea bună este că, oricât de individuală ar fi această decizie și oricât de specifici ar fi factorii care o influențează, există câteva principii orientative, care te pot ajuta să începi cu...

Sunt companii pentru care titlul articolului nostru poate fi o adevărată dilemă: să angajezi și să cultivi o echipă de ppc-iști, care își vor dedica tot timpul la birou nevoilor companiei, cunoscându-i foarte bine specificul, oferta, punctele forte și posibilitățile, sau să contractezi o agenție specializată, care să se ocupe de promovarea online a companiei cu toate resursele care îi sunt la dispoziție. Chiar dacă firma ta și-ar permite să facă marketing online profesionist in-house, sunt mai...

Deși se recomandă drept o soluție cu rezultate imediate, publicitatea în Google Ads are nevoie de timp ca să-și arate potențialul maxim și să atingă rezultate notabile. Prin analogie, chiar dacă ai investit în vizibilitate și îți plătești o chirie frumușică pentru un vad circulat, numărul celor care îți vor trece pragul nu va fi neapărat spectaculos chiar din primele zile. Durează până te recomanzi și obții credit din partea cumpărătorilor, până îți ajustezi și tu niște...

Modele de atribuire potrivite pentru business-ul tău Deși calea spre achiziție a unui obișnuit cetățean tehnologizat, este din ce în ce mai lungă și sinuoasă, jumătate din publicitari încă se mai bazează pe ultima chestie pe care a văzut-o cumpărătorul în vitrină pentru a măsura succesul unei campanii. Cu alte cuvinte ultimul click pe anunț efectuat chiar înainte de achiziție este încă considerat responsabil pentru succesul întregii acțiuni și este un model de atribuire a conversiilor folosit...

Denumită de cei de la Google “Noua Experiență AdWords” - noua interfață este cu adevărat o “experiență” - mai intuitivă, elegantă și rapidă care, însă, ar putea să le dea bătăi de cap veteranilor AdWords-ului, obișnuiți să apese în mare viteză pe butoanele familiare și să găsească tot ce le trebuie cât ai clipi. Prin urmare, cei care s-au inițiat în AdWords acum si cărora le-a fost introdusă de la bun început noua experiență, vor aprecia mai...

După 18 ani de la lansarea AdWords, cei de la Google pregatesc schimbări de nume și imagine, care să reflecte mai fidel proprietățile și funcționalitatea produsului, așa cum se prezintă acum - mult lărgit și îmbunătățit - cu accent masiv pe mobilitate, flexibilitate și reactivitate. Foarte curând, pe 24 iulie 2018, Google AdWords va deveni Google Ads Noua marcă va cuprinde întreaga gamă de campanii disponibile în prezent în Rețeaua de căutare, Rețeaua de display și Rețeaua video...

Am deschis un magazin online. Am produse absolut minunate de care toată lumea are nevoie, dar constat că nimeni nu se grăbește să-i treacă pragul virtual. Cum fac sa atrag o masă critică de cumpărători? Cum funcționează Google AdWords? Trebuie să-ți asiguri un vad virtual care să te facă vizibil pentru clienții potențiali, încă din primele zile de la lansare. Soluția cu efect imediat este Google AdWords. Imediat după setarea unor campanii publicitare în rețeaua de căutare Google,...

Nu doar Recunoaștere, ci și Acces la toate resursele Google pentru Campanii PPC imbatabile. Despre Recunoaștere Insigna Partener Premium Google se oferă agențiilor Partenere Google care îndeplinesc criterii avansate de performanță și este cea mai înaltă distincție la care poate să aspire o agenție specializată în Campanii Publicitare Google. Ca să aibă parte de această recunoaștere, o agenție trebuie să dovedească un parcurs susținut de rezultate notabile, cu clienți satisfăcuți și fidelizați, cu venituri în creștere exponențială și dezvoltare...

Există deja numeroase articole sfătoase, topuri, ponturi rapide, indicații și învățăminte pentru cei care s-au aventurat în AdWords, și toate îți vor zice că cel mai des greșești atunci când alegi cuvintele cheie prea generale, când nu le potrivești cum trebuie, când nu îți extinzi anunțurile sau nu setezi conversii - toate sunt observații pertinente și greșeli comune în conturile AdWords de începători sau avansați, dar eu aș vrea sa încep de mai departe. Să facem...

Atunci când se pune problema să-ți încredințezi campaniile de publicitate în Google unei agenții PPC, răspunsul la următoarea întrebare ar putea limpezi dilema: îți dorești o campanie setată bine și optimizată continuu, sau o distracție cam scumpă și epuizantă, cu rezultate incerte? Sigur, poți fi tentat să-ți încerci puterile și să-ți setezi campania AdWords singur, cu puțină cercetare prealabilă și mult entuziasm. Și cu siguranță vei reuși, or platforma AdWords este prietenoasă și accesibilă...