Google AdWords devine Google Ads
După 18 ani de la lansarea AdWords, cei de la Google pregatesc schimbări de nume și imagine, care să reflecte mai fidel proprietățile și funcționalitatea produsului, așa cum se prezintă acum – mult lărgit și îmbunătățit – cu accent masiv pe mobilitate, flexibilitate și reactivitate.
Foarte curând, pe 24 iulie 2018, Google AdWords va deveni Google Ads
Noua marcă va cuprinde întreaga gamă de campanii disponibile în prezent în Rețeaua de căutare, Rețeaua de display și Rețeaua video și… ceva în plus.
Marea noutate anunțată de cei de la Google este introducerea unor campanii de tip nou, menite să ajute micile afaceri să lanseze campanii performante fără să investească resurse uriașe. E vorba de așa-zisele Campanii Inteligente (Smart Campaigns), care vor beneficia de instrumente perfecționate de targetare a audienței și le va permite utilizatorilor sa conceapă și să lanseze mai rapid campanii ceva mai sofisticate.
Se schimbă marca, dar nu și obiceiurile
Începând cu 24 iulie 2018, veți începe să vedeți noua marcă Google Ads — inclusiv noul nume și noua siglă — în interfața produsului, în Centrul de ajutor, în documentele de facturare și altele. Adresa URL pe care o folosiți pentru a accesa contul se va schimba din adwords.google.com în ads.google.com, iar adresa Centrului de ajutor se va schimba din support.google.com/adwords în support.google.com/google-ads.
Modificările mărcii Google Ads nu vor afecta performanța campaniilor, navigarea sau raportarea.