Tips & Tricks

Comunicarea eficientă cu agenția PPC este una dintre principale chei în obținerea rezultatelor dorite în campaniile publicitare. Prin stabilirea obiectivelor clare, transparență, clarificarea așteptărilor, receptivitate la feedback și menținerea unei comunicări constante, te vei asigura de o colaborare productivă iar campaniile tale vor fi optimizate spre succes....

*** Acest articol este valabil pentru toți utilizatorii care au un cont de Instagram personal legat la contul de publicitate Meta, din care se rulează reclame.*** Premisa: Începând cu data de 26 octombrie 2023 conturile personale de Instagram vor fi deconectate de la Facebook Ads Manager. Soluția este să treceți la un cont profesional de Business de Instagram pentru a continua să difuzați reclame, în cazul în care nu aveți deja acest cont de Business. _____________________________________________ PRIMUL PAS ESTE SĂ VERIFICI CE TIP DE CONT DEȚII: Deschide aplicația...

În era digitală în care trăim, subiectul servicii de promovare online a devenit esențial pentru succesul oricărei afaceri. Serviciile de promovare online reprezintă un set de instrumente și strategii care permit companiilor să-și crească vizibilitatea pe internet, să-și atingă publicul țintă și să genereze mai multe vânzări. În acest articol, vom explora pe scurt câteva dintre cele mai importante servicii de promovare online disponibile pentru afaceri și cum pot acestea să îți ajute afacerea să strălucească...

Înainte de a începe, trebuie verificat dacă Business Manager-ul are disponibilă posibilitatea de verificare. Nu toate Business Manager-urile pot fi verificate, această opțiune poate să apară după o anumită perioadă. Pentru verificarea acestui aspect se parcurg următorii pași: Se accesează Business Manager-ul la acest link https://business.facebook.com/Se selectează Business Manager-ul corect (dacă aveți acces la mai multe Business Manager-uri)Dați click pe cele 9 puncte în formă de pătrat din stânga sus și de acolo alegeți Business Settings din...

Pentru a crea contul Google Merchant Center și a oferi acces agenției, este necesar să urmați pașii de mai jos: 1. Creare Cont Google Merchant Center PASUL 1: Accesați pagina https://www.google.com/retail/solutions/merchant-center/  (Login-ul se va face cu adresa de gmail folosită pentru contul Google Ads). Creați un cont apăsând butonul de logare PASUL 2: Completați datele referitoare la țară, numele magazinului și website-ul. Apoi apăsați pe butonul Continuă. PASUL 3: Acceptați termenii și condițiile. PASUL 4: Trebuie realizată verificarea website-ului apoi apăsați butonul finalizează. 2. ACCES la...