Modul în care noi căutăm informații în online s-a schimbat în ultima perioadă. Locurile virtuale în care căutăm răspunsuri și soluții sunt și ele diferite în funcție de mai mulți factori. ...
Monitorizarea și analiza mai multor metrici este necesară pentru a obține o viziune de ansamblu asupra eficienței campaniilor publicitare. Metricii relevanți pot varia în funcție de: obiectivele specifice ale campaniei, poziționarea pe funnel-ul de vânzări, specificul platformei publicitare....
Studiul comportamentului uman, în speță, studiul comportamentului consumatorului, ne oferă informații importante privind tiparele de consum și criteriile pe baza cărora oamenii iau decizii de cumpărare. ...
Acest site folosește cookie-uri pentru a-ți putea oferi cea mai bună experiență în utilizare. Informațiile cookie sunt stocate în navigatorul tău și au rolul de a te recunoaște când te întorci pe site-ul nostru și de a ajuta echipa noastră să înțeleagă care sunt secțiunile site-ului pe care le găsești mai interesante și mai utile.
Cookie-urile strict necesare
Cookie-urile strict necesar trebuie să fie activate tot timpul, astfel îți putem salva preferințele pentru setările cookie-urilor.
Dacă dezactivezi aceste cookie-uri, nu vom putea să-ți salvăm preferințele. Aceasta înseamnă că de fiecare dată când vizitezi acest site va trebui să activezi sau să dezactivezi cookie-urile din nou.
Cookie-uri terțe
This website uses Google Analytics and Facebook Pixel to collect anonymous information such as the number of visitors to the site, and the most popular pages.
Keeping this cookie enabled helps us to improve our website.
Te rog activează mai întâi cookie-urile strict necesare ca să-ți putem salva preferințele!
Politică cookie-uri
Mai multe informații privind Politica de Cookie-uri folosită în website găsiți aici Politica de Cookie-uri